vineri, 30 septembrie 2011

Compact sau DSLR ?

La un DSLR ai avantajul de a-ti alege obiectivul potrivit pentru fiecare cadru in timp ce la compact ai parte de aceiasi lentila toata viata. LA DSLR ai posibilitatea de a atasa o multime de chestii, de accesorii suplimentare de exemplu blitzuri, gripuri, telecomenzi, baterii suplimentare, si multe altele. Un DSLR are performante mai mari in cadrul scenelor cu iluminare scazuta. Bineinteles ca un DSLR are si dezavantaje fata de un aparat foto digital compact, de exemplu este mult mai greu si de dimensiuni mai mari, preturi mai mari precum si lipsa modului video la majoritatea. Totusi daca esti pasionat de fotografie si mai ales daca si faci bani cu fotografia un DSLR este obligatoriu.


2 comentarii:

  1. HY!
    Am primit zilele trecute o camera foto digitala foarte ieftina, am gasit-o pe un site supertablete.ro si vreau sa spun ca este exact cat am eu nevoie, sa fac poze la o rezolutie buna, sa imi filmeze cele mai frumoase momente pe care un as vrea sa le ratez si sa un le am ca amintire pentru totdeuna! Este tot ce mi-am dorit de la o camera foto digitala, mai ales ca este de fete…de culoare rosie, mi-se potriveste perfect, bateria imi tine undeva la 2-3 zile, iar pretul a fost excat cat imi calculasem, mai ales ca am achitat prin transfer bancar, ce mi s-a parut mult mai ok decat sa ii dau in sistem ramburs! Chiar recomanda aceste camere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca disputa asta dintre compact si DSLR o are orice incepator

    RăspundețiȘtergere