luni, 31 mai 2010

Nikon D700

Data lansare- 2008 - 07 - 01
Format senzor - Fullframe
12.1 megapixeli
36 x 23.9mm
ISO - 200-600+100(h), 25,600(h)
stabilizator- nu
blitz incorporat

Dispune de un ecran mare si voluminos pentru vizionarea pozelor. Focus rapid si precis.Sistemul de focalizare este performant chiar si pentru subiectele in miscare sau pentru subiectele fotografiate in lumina scazuta. Imagini clare cu culori foarte bune si contrast ok chiar la valori ridicate ale iso-ului. Senzorul din Nikon D700 si Nikon D3 au stabilit un nou etalon in acest domeniu.



2 comentarii:

  1. HY!
    Am primit zilele trecute o camera foto digitala foarte ieftina, am gasit-o pe un site supertablete.ro si vreau sa spun ca este exact cat am eu nevoie, sa fac poze la o rezolutie buna, sa imi filmeze cele mai frumoase momente pe care un as vrea sa le ratez si sa un le am ca amintire pentru totdeuna! Este tot ce mi-am dorit de la o camera foto digitala, mai ales ca este de fete…de culoare rosie, mi-se potriveste perfect, bateria imi tine undeva la 2-3 zile, iar pretul a fost excat cat imi calculasem, mai ales ca am achitat prin transfer bancar, ce mi s-a parut mult mai ok decat sa ii dau in sistem ramburs! Chiar recomanda aceste camere!

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-ai fost de mare ajutor si eu caut de ceva timp o camera ieftina si calitativa si in sfarsit am gasit mi-am comandat-o si eu abia astept sa ajunga- recomandare buna

    RăspundețiȘtergere