luni, 31 mai 2010

sfaturi pentru fotografii incepatori

Poti incepe prin a fotografia orice, oricand, oriunde, si pe oricine. N-ti fie frica sa faci poze trecatorilor, le ceri voie si faci poze, multi vor aprecia acest lucru. Fi atent la toate elementele ce apar in fundal, copacii, cabluri, stalpuri. Acorda atentie speciala luminei si in special umbrelor. Tine camera cu ambele maini, asta va da stabilitate pozei.

Un comentariu:

  1. HY!
    Am primit zilele trecute o camera foto digitala foarte ieftina, am gasit-o pe un site supertablete.ro si vreau sa spun ca este exact cat am eu nevoie, sa fac poze la o rezolutie buna, sa imi filmeze cele mai frumoase momente pe care un as vrea sa le ratez si sa un le am ca amintire pentru totdeuna! Este tot ce mi-am dorit de la o camera foto digitala, mai ales ca este de fete…de culoare rosie, mi-se potriveste perfect, bateria imi tine undeva la 2-3 zile, iar pretul a fost excat cat imi calculasem, mai ales ca am achitat prin transfer bancar, ce mi s-a parut mult mai ok decat sa ii dau in sistem ramburs! Chiar recomanda aceste camere!

    RăspundețiȘtergere